.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل توزیع برق مازندران خبر داد:
یک‌ میلیون و 137 هزار مشترک برق مازندران

شمال نیوز: مدیرعامل توزیع برق مازندران گفت، تعداد مشترکان برق مازندران در حال حاضر به یک‌ میلیون و 137 هزار مشترک رسیده است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز دربابل، منوچهر جعفری مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران درمراسم افتتاح برقدارکردن چاه زمین کشاورزی بخش ازملا بندپی شرقی بابل بابیان اینکه، در سال گذشته 58 هزار و 700 مشترک به تعداد مشترکان برق مازندران اضافه شده است، بیان داشت: تعداد مشترکان برق مازندران در حال حاضر به یک‌ میلیون و 137 هزار مشترک رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد مشترکان توزیع برق مازندران در حوزه شهری 684 هزار و 322 مشترک شهری و 340 هزار و 844 مشترک روستایی است.

این مسئول بااشاره به اینکه 11 هزار و 736 مشترک برق مازندران در حوزه مشترکان مصارف سنگین هستند، افزود: تعداد روستاهای برخوردار از برق در مازندران 2 هزار و 54 روستا است.

وی همچنین از برق‌دار شدن 85 هکتار از زمین‌های کشاورزی منطقه ازملای بابل خبر داد و بیان داشت: این طرح به منظور جلوگیری از بی‌آبی زمین‌های شالیزاری منطقه انجام شده است.

با حضور نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل توزیع برق مازندران و جمعی از مسئولان محلی، طرح برق‌دار شدن چاه‌های آب کشاورزی شهرستان بابل افتتاح شد.

این مسئول بابیان اینکه به منظور جلوگیری از خشکسالی زمین‌های کشاورزی بخش ازملا بندپی شرقی بابل که در اثر بی‌آبی در معرض خشک شدن قرار داشت، این طرح به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: با برق دار شدن 85 هکتار از زمین‌های کشاورزی این منطقه مشکل بسیاری از کشاورزان حل شد.

وی بااشاره به اینکه برای اجرایی شدن این طرح چهار هزار و 500 متر شبکه فشار برق ضعیف استفاده شده است، تصریح کرد: یک‌هزار و 800 متر شبکه 20 کیلوولت، چهار دستگاه ترانسفورماتور و چهار تابلوی توزیع برق نصب شده است.

اینمسئول بابیان اینکه برای برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی این منطقه 375 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است، گفت : 141 مشترک کشاورز از مزایای برق‌دار شدن چاه‌های آب کشاورزی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل توزیع برق مازندران بیان داشت: برای حل مشکلات زمین‌های شالیزاری این منطقه تمام هزینه‌های صرف شده توسط توزیع برق پرداخت شد.

این مسئول درپایان بابیان اینکه دولت برای حل مشکلات کشاورزان برای برق‌دار کردن چاه‌های آب کشاورزی 50 درصد هزینه را پرداخت می‌کند، افزود: شرکت توزیع برق مازندران نیز این آمادگی را دارد که برای جلوگیری از خشک شدن اراضی کشاورزی شرایط را برای برق‌دار شدن چاه‌های کشاورزی فراهم کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : برق مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.184 seconds.